Výpadok mobilného signálu v bebravskej doline – Orange Slovensko

Začiatkom augusta sme v bebravskej doline mali problémy s kvalitou a stabilitou pokrytia mobilným signálom spoločnosti Orange Slovensko. Po viacerých sťažnostiach miestnych chatárov, chalupárov a obyvateľov bola urobená náprava. Avšak… + odpoveď

Spoločnosť Orange Slovensko uskutočnila technické šetrenie, ktorým bolo zistené, že na technickom zariadení, ktoré pokrýva našu oblasť mali technický problém. S ohľadom na skutočnosť, že ide o výhradného poskytovateľa mobilného signálu v bebravskej doline, som požiadal spoločnosť dňa 07/08/2020 o dodatočné poskytnutie informácii. Konkrétne ide o zodpovedanie na nasledovné otázky:

1) Čo bolo podstatou šetrenia?

2) Aké kroky k náprave sa realizovali a v akom rozsahu (vzdialená správa, v teréne, apod.)?

3) Kedy a o ktorej hodine došlo k náprave?

4) Aká úroveň závažnosti tohto problému bola pridelená?

5) Aký je reakčný čas pre danú úroveň závažnosti?

6) Za aký čas napokon bol problém vyriešený?

7) Čo bolo podstatou technického problému?

Akonáhle dostanem odpoveď, bude uverejnená na našich stránkach. Text pôvodnej reklamácie tu.

Pavol Ďuriš

Stanovisko Orange Slovensko:

Vážený pán Ďuriš,

zasielame Vam odpoved na Vasu poziadavku tykajucu sa pokrytia, ktoru ste nam zaslali a ziadali ste od nas preverenie prostrednictvom kompetentneho technickeho oddelenia.

Pan Duris, po prevereni kompetentneho oddelenia Vas informujeme, ze na antenach, ktore pokryvaju danu lokalitu boli realizovane zmeny v ramci ich polarizacie. K naprave doslo po prevereni z casti dna 03.08.2020 cca o 16:00 hodine a k uplnej naprave doslo dna 04.08.2020 v rannych hodinach cca okolo 04:00.

Kolegovia dalej dodavaju, ze dany technicky problem bol rieseny s vysokou prioritou s tym, ze zaslany bol kolegom v den, ked sme obdrzali Vasu reklamaciu, co bolo dna 03.08.2020 a odpoved Vam bola zaslana dna 05.08.2020, t.j. v rovnaky den, ako sme obdrzali odpoved z technickeho oddelenia.

Dalej dodavame, ze podstatou technickeho setrenia bolo odstranit nahlaseny vypadok (degradaciu signalu po zmene technologie na vysielaci, ktory pokryva danu lokalitu), co sa uspesne podarilo.

Verime, ze sme predmetnu pozidavku vyriesili k Vasej spokojnosti a ze Vam sluzby funguju korektne.

V pripade, ak by ste opatovne evidovali nejake vypadky v ramci pokrytia/signalu, tak Vam pre najrychlejsie nahlasenie odporucame kontaktovat Zakaznicku linku 905.

Dakujeme za porozumenie.

S pozdravom a zelanim prijemneho dna,
Peter Nepsinsky
Usek sluzieb zakaznikom

 

Total Page Visits: 44 - Today Page Visits: 2